Dr. Zukorlić – Podržavamo pooštravanje kazni ali se mora prestati sa negiranjem zločina i genocida
14. Maja 2019.Dr. Fehratović – Izgraditi vodovod u Tutinu, stanje alarmantno, građani su bez vode za piće
17. Maja 2019.Skupština Srbije nastavila je danas rad raspravom o potvrđivanju više finansijskih ugovora, među kojima je onaj o zajmu za kredit za izgradnju dijela autoputa na dionici Preljina-Požega. Riječ je o 445 miliona dolara zajma od kineske Eksport-import banke. Predsjednik Stranke pravde i pomirenja (SPP), narodni poslanik dr. Muamer Zukorlić u svom obraćanju kazao da SPP daje podršku izgradnji novih puteva, a posebno ga raduje nastavak izgradnje Koridora 11, koji treba proći kroz Pešter.
– Tema investiranja u putnu mrežu, posebno u autoputeve jedna je od najznačajnijih za zemlju i za građane. Zato Stranka pravde i pomirenja daje punu podršku orijentaciji Vlade R. Srbije u pogledu programa ozbiljnog investiranja u puteve, posebno autoputne koridore. Radujemo se svakom metru novoga puta i autoputa, a posebno smo radosni što evo imamo i nove korake napredovanja izgradnje Koridora 11, dalje od Preljine, Čačka prema Požegi i željno očekujemo da se ne stane na tome već da se što prije krene i sa sljedećim korakom, a to je pravac Ivanjica, Pešter i dalje do Boljara, jer svi ovi dosadašnji koraci su jako važni ali zapravo pravu ulogu će ovaj autoput Koridor 11 imati onog trenutka kada se poveže sa onim dijelom koji dolazi iz pravca Crne Gore.
Dr. Zukorlić govorio o prednostima koncesionog investiranja, ističući da će građani na taj način dobiti mnogo kvalitetniji autoput.
– Želio bih sugerisati da se uzme u obzir i mogućnost koncesionog investiranja u autoputeve s obzirom da do sada nismo imali slične slučajeve. Koncesije mogu značajno olakšati zemlji, posebno od daljeg zaduživanja, a s druge strane praksa je pokazala da koncesiona izgradnja autoputeva vrlo često daje na kvalitetu samoga puta iz razloga što su sami finansijeri i sami izviđači radova zainteresirani za kvalitet toga puta. Kada uporedite autoputeve koji se finansiraju iz fondova države ili kredita sa koncesionim autoputevima, jasno ćete primjetiti da su oni koji se rade putem koncesija zapravo skuplji, što ukazuje na to da je samim izvođačima radova stalo da autoput bude kvalitetniji, neovisno o cijeni, onda se traži i bolja trasa, bez obzira što više košta iako ima više tunela, više mostova ali to znači više kvaliteta iz razloga što tim kvalitetom oni kasnije vraćanjem koncesije, odnoso profitom nadoknađuju tu razliku u samome investiranju.
Dr. Zukorlić komentarisao i najavu izgradnje dva autoputa Beograd-Sarajevo, ističući da bi jedan krak treba ići preko Sandžaka, Koridorom 11 jer bi se na taj način povezala cijela regija.
– Raduje me i opredjeljenje da se što prije krene sa izgradnjom autoputeva prema Sarajevu, istina i dalje imam blagu rezervu, previše mi to sve bajkovito izgleda, da ćemo dobiti dva autoputa, jedan preko Bijeljine i Tuzle, dalje Zenice prema Sarajevu, a drugi od Požege preko Užica, Višegrada i dalje prema Sarajevu, dakle radi se o ogromnin investicijama u milijardama, volio bih da se što prije krene ili da se bar jedan d tih izgradi. Naša ideja je zapravo bila da se u projektovanju trase autoputa prema Sarajevu imaju u vidu historijski prirodni putevi, kao i to koja bi trasa manje koštala, i zato smo mi bili an ideju da se od Sarajeva ide istočno najkraćom trasom do koridora 11, čime bi zapravo sa jednom investicijom od nekih 120 km dobili vezu Sarajeva sa Beogradom preko koridora 11, vezu Sarajeva sa Podgoricom preko istog koridora, i svakako najkraću vezu prema Sandžaku što bi omogućilo i dalje kopčanje na autoputeve koji dolaze sa istoka. Mislim da je opredjeljenje da se zapravo cijela zemlja umreži autoputevima, nešto što je jako važno i konačno taj silazak ka jugu definitivno će biti od koristi za sve.